2016-12-26

I början av juni åkte vi ner till Göteborg för att se Håkan på Ullevi, men det har jag redan skrivit om, så vi fortsätter resan i slutet av juni;
1 & 2. Midsommar spenderades på min takterrass högt över takåsarna med smörgåstårta, musikquiz och fest till nattvinden tog över.

3 & 4. Dagen efter gick Zottie och jag upp till takterrassen igen med pizza och öl.
5. Sen gick vi ner till Bergsunds Strand och drack lite mer öl innan vi gick tillbaka till Zottie och spelade Uno på hennes balkong.

6. Jag hängde med Frank i en park.
7 & 8. Ida, Andreas och jag var på Coldplay på Friends, Ida hittade en stol som hon chillade i innan vi gick in.
9 & 10. Sen åkte Zottie, Sara, Sofia och jag till Gagnef! Så sjukt fin helg!
11 & 12. Nu hade jag semester på riktigt och jag åkte upp till mamma för att hjälpa henne att flytta söderut igen. Hann med att njuta av midnattssolen också.
13 & 14. Vi åkte direkt från Vittangi till Öregrund och chillade ute på Gräsö där vi badade och fotade fjärilar.
15 & 16. Jag spenderade en fin förmiddag på badstranden med Linns familj....
17. ...och en kväll på samma ställe tillsammans med Zottie, Sara och Malin.
18x4. Beyoncé!!!
19. På väg till replokalen köpte vi glass som smakade syntetiskt.
20. Även i år hittade jag spår av Bim Eriksson.
21. En vansinnigt god middag åt Z & jag på Växthuset...
22. ...och dagen efter åt L & jag en minst lika god middag på Burger and Lobster.
23. Hängde med mina tjejer på Trädgården.
24. Sara fixade frisyren på mig.
25. Sen repade vi.
26. Hann faktiskt med att bada jäkligt mycket under sommaren också!

No comments:

Post a Comment